Oändliga möjligheter

Pärlplattor är så mycket mer än vad man kan tro. Idag gjorde jag ett fullt fungerande skärp och ett halsband som består av 55 stycken ihoplänkade fyrkanter. Jag vill bara säga. Möjligheterna tar aldrig slut och det må vara uttjatat, men det är bara fantasin som sätter stopp!


#1 - - Mamma:

Men åh! Varför har du inte visat dem för mig? Jag är ju din största beundrare. :)

#2 - - Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!:

Dagens blogg tävling hos mig, missa inte den. Hade vart jätteskoj om du var med, så in och anmäl dig och gör mig LYCKLIG :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-4.html#comment

#3 - - Annika:

Fin blogg :)

#4 - - - bbella huuynh :::

Just DU får ta del av min tävling om att vinna ett presentkort hos Coco's !



anmäl dig nu - länk : http://bellahuuynh.blogg.se/2012/april/cocos-sota-tavling-.html#comment - lycka till

#5 - - Anna:

sv: hihi, almost!

#6 - - Anna:

sv: tack johanni : D

#7 - - Felicia:

hoppas du får världens bästa söndag finis! :D

#8 - - Anonym:

Behöver du pengar till en resa till usa kanske?

För att kunna shoppa över 10 000 inne på victoria secrets och forever 21?

Att folk tror att du är känd för att du ser ut som en?

Käka frukost inne på starbucks och bo på ett hotell i manhattan?

Allt det genom dina få besökare och inlägg?

WOOPS, om du inte har ork till att läsa alla vägar/tips jag skrivit om så kommer du verkligen sitta kvar i den hålan du sitter i just nu!

Lycka till! Ditt val!



tjanapengarenkelt.blogg.se

#9 - - Anna:

hoho, ja : D den e supermysi

#10 - - Anonym:

Nice blogg!

#11 - - Anonym:

Nice blogg!

#12 - - Anna:

jag vet :((

men bättre sent än aldrig :D

tycker du borde blogga oftare...

#13 - - Anneli:

Men oj vad coolt!:D

#14 - - GABBY:

Vad häftigt! Du är ju skitgrym!