Barbapapa

Nästa sak jag ska göra i pärlplatta får bannemej bli en barbapapa, om någon annan har något tips så let me know!

En liten bild för att inlägget inte ska bli så tråkigt:

#1 - - Mizca.se - Tredje gången gillt?:

Ja, gör en barbapappa... och dela gärna med dig av mönstret! Jag älskar barbapappa och hade gärna velat göra en sån :)

#2 - - Emma :):

hehe jaa, gör en barbapapa, vill också göra en sån :D

#3 - - emma:

Snälla gör en Barbapapa åt mig? :D :D :D

#4 - - Anna Lindgren:

Sv: Otroligt :D

#5 - - Emma :):

kan du inte lägga upp en bild sen? vill se hur den vart:D

#6 - - Jenny:

sv: därför jag ville träffa dig igen för att berätta! men det är Adam :)

#7 - - EMMMMMMA:

Åhh jag visste att du skulle svara :D :D

Rääääääätt på typ allt asså. Jag har liksom ingen favoriträtt. Och rosa kan läggas till på färgerna. Fast blå med turkos ton har jag älskar i flera år likskom :D

#8 - - Josefine:

Kan du inte visa hur man gör en pacman figur? :)

Skitfin blogg förresten, blir väldig inspirerad av dina pärlplattor! :D

#9 - - Jenny:

Sv: den är ju jättefin ju! <3

#10 - - Anonym:

hur gör du 3D figurer :)

super duktig är du! <3

#11 - - Johanna:

Sv till Josefine:

Menar du självaste gula pacman eller spökena? :)

#12 - - Johanna:

Svar till Anonym:

Jag använder "Klickmetoden". Nästan ingen av mina saker har något som helst lim. Undantag för vissa saker som kakorna och kuberna!



Om du vill veta mer så fråga bara :D

#13 - - Josefine:

Jag menade båda, men det skulle vara kul om du visade mallarna eller hur du gör pärlplattorna någon gång :)

#14 - - Johanna:

Sv Josefine:

Det ska jag försöka ordna :D

#15 - - Jenny:

sv: jo det finns det! men jag antar att de itne tog upp det i tv bara..

#16 - - Saraldor:

jepp gör en barbapappa, det skulle jag vilja se

#17 - - Elinor:

Jag verkligen älskar din blogg och pärlplattorna som du gör! :) Du är jätteduktig verkligen :). Du inspirerade mig till att börja med att göra pärlplattor :). Du är awesome tjejen :D<3

#18 - - M i z c a:

Har du gjort någon barbapapa ännu ??

Jag blev lite inspirerad av dig och försökte mig på en barbafamilj .. man ser att det är dom, men om de är fina, nja kanske inte riktigt =)