Klockstudion

Jag är kär i mina klockor!



 

#1 - - jenny:

SJUKT FINAAA!!!!

#2 - - C:

OMG OMG OMG!

Jag bara äääääääääälskar den blå/vita klockan. Måste göra själv! har du använt mini eller midi?

#3 - - Anonym:

Vilka grymt fina saker du gör. Jätte häftigt.

#4 - - Mamma:

De är helt underbara. Och fotografierna är så bra.

#5 - - Anna-Karin:

Jättefina klockor! Har du några tips för en nybörjare hur man gör dom? Stryka så de får rätt form till exempel...

#6 - - Anna:

Jag vet. Den är totally awesome! :D

hihi, finfina klockor btw ;*

#7 - - Johanna:

Anna-Karin: Stryk inte för lite för då går dem sönder och böj den direkt när den är nystruken och mjuk för då går den lätt att böja. Den är de tips jag har! :D

#8 - - Saja:

Fan va fräna klockor! Mycket nytänkande i dina grejer, I like it!

Håller med på med pärlplattor men har inte försökt mig på 3D än så länge.

Lägger till dig som favoritblogg om det är okej. Startade upp en ny blogg idag.



Saja

#9 - - Anna:

Sv: Ja, rullarna blev nice ;D

haha, lugnt^^

#10 - - Josefin:

OMG im proud of ya sis <3

#11 - - Emo:

Såg dina fina klockor och tycker alltid det är skoj att se sådana modeller. Min första klocka gjorde jag för c:a 20 år sedan och den finns i det gamla mönsterhäftet som Munkplast har sålt nu i många år. Du kan se den och mycket annat i smyckesstil här: http://parlkonst.se/artiklar/prpsmycken.aspx

http://parlkonst.se/ hittar du också svar på många frågor.

#12 - - Robin:

Sv: Tack s hemskt mycket för hjälpen :)

#13 - - Bianca:

gud vad häftiga klockor.Grym är du !

#14 - - ottaa:):

Du är otrolig påp pärlplattor!

Jag måste bara få fråga; Hur gör du 'låset', på klockan?:)