Älskling

Niklas mamma fyllde år i onsdags så jag gjorde en photopearl på Niklas åt henne. Visst är han söt?! :>>
#1 - - Jenny:

Sv: hahahahha vet xD men är ju sant :)

igår sa han älskade till mig ^^

#2 - - Mamma (din - inte Niklas):

Visst är han söt! Nästa lika söt som när han inte gör grimaser. Och pärlplattan blev jättefin.

#3 - - Mamma (din - inte Niklas):

Nästan menade jag. :)

#4 - - Mamma (din - inte Niklas):

Nästan menade jag. :)

#5 - - Mamma (din - inte Niklas):

Suck! Det var inte meningen. Det är den där j-a ordverifieringen som är för svår för mig!

#6 - - Jess:

Så duktig du är!! Superfina!

#7 - - Linda:

Hej!

Du är grymt duktig. Jag blir jätteinspirerad! Har precis börjat bygga lite figurer och så.

Tack för inspirationen.

Kram Linda

#8 - - Therése:

WOW! Har precis koolat igenom don blogg och är superimponerad. Älskade pälplattor när jag var liten. Nu jobbar jag på en förskola och det har just kommit igång en våg av pärlande. Kanonfin träning för barnen att sortera färger, räkna, följa mönster och träna finmotoriken. Mitt eget intresse blev såklart väckt igen och jag har börjat buda på tradera på pärlplattor. Har Du bra tips på var jag kan köpa pärlor i större mängder till bra pris?

Maila mig gärna och berätta!

#9 - - anna:

Hej på dig!

Vilka fina pärlplattor du gör!!

Jag är såhimla imponerad.

Gör du något på beställning?



kram anna

#10 - - anna:

Hej på dig!

Vilka fina pärlplattor du gör!!

Jag är såhimla imponerad.

Gör du något på beställning?



kram anna

#11 - - hampus:

nice riktit nice =)

#12 - - Viktor:

Vad använder du för program för att göra de där pärlplattorna?

#13 - - Johanna:

Viktor: Jag använder mig av PhotoPearls som Nabbi har skapat. För mer info kolla: www.photopearls.se