pärlplatta pärlplatta pärlplatta!

Jag vill hamna högst upp på google sökning pärlplatta. Så tänkte att rubriken kanske kunde hjälpa lite (a)
Här kommer lite bilder på saker jag gjort för ett tag sen men inte orkat lägga upp tidigare.




Update på mina självlysande. fast det är inte mörkt just nu så de lyser ju inte xD


Lyckades smitta pojkvän med pärlplattor oxå :D fast han gjorde bara tre sen slutade han xD men jag fick iaf dem tre :) självlysande woho :D <3

#1 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

svar;

aawh, tack sötnos! :3

vad glad jag blir, hih.

läser du min blogg ofta? D:

#2 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

<b>svar;</b>

SÅ mycket lägger jag ju inte upp :<

#3 - - Jenny:

Dom högst, typ wow :D

#4 - - Johanna:

Jenny: Haha tackar <3

#5 - - Ingen...:

Askarna är ju bara för fina... Kul att en chokladpåve också fick vara med på bild. :-)

#6 - - Johanna:

ingen: haha japp den är fin :) jag tror jag vet vem du är :)

#7 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

svar;

jahaa :3 <3

#8 - - Sabrina:

Hur får man tag i självlysande pärlor? :D

#9 - - eliin!^^:

Hej finn blogg!:D vet du var man kan köpa bra,billiga färgglada pärlor?:D

Tacksam för svar!:D

MVH Elin