Ge mig en kaka till kaffét?



- Drömtårta
- Singoalla
- Ballerina
- Schackrutor x 2
- Kolakaka
- Oreo-kaka
- Rån med citronkräm
- Rån med vaniljkräm
#1 - - Zanshine:

OMG! fedt snyggish :D zansine like<3

#2 - - Johanna:

Zanshine: tihiihhiih <3

#3 - - Jenny:

Jävlar johanna! va det d du och anna gjorde igår? :O<3

#4 - - Johanna:

Jenny: jao :D <3

#5 - - Törsher släcken:

gahaaaa, sexiga!

#6 - - Tingeltangel:

Kakorna är helt ooootrooooliga! Jag ska lägga ut en bild av min lilla platta jag fått. Jag lovar. Lite mörkt för fotografering nu bara. Kram.

#7 - - Johanna:

Törsher släcken: Iknow :D tack vara dig <3



Tingeltangel: haha okej tack :)

#8 - - Emma:

Snyggt, riktigt snyggt :D !

#9 - - Johanna:

emma; tack!

#10 - - EpicPlupp:

Hur gjorde du koppen?! :O<3

#11 - - Johanna:

EpicPlupp: jag gjorde massa runda ringar med en rundpiggplatta och limmade ihop dem :) inte så svårt som det kanske ser ut

#12 - - Memman:

asså du är ju typ grymt duktig! :D

#13 - - Memman:

Asså du är grymt duktig1 :D

#14 - - Evelina:

Hur gjorde du din drömtårta?

#15 - - Johanna:

Sv Evelina: Jag har bara gjort 4 stycken likadana pärlplattor, dvs de du ser som kanten, och klitrat ihop, men de två som är i mitten har bara en 4 pärlor rund kant och ingen mitten eftersom det endast är slöseri med pärlor :)