Studenten!

Igår tog min älskade lillasyster studenten! Är en extremt stolt storasyster idag. 

Till hennes ära gjorde jag hennes studentskylt. Ett klassiskt bebisfoto, gjort av 13 720 pärlor!


#1 - - Anonym:

Den är underbar! Du är bäst! Och din syster med.

Svar: Tack! 😘
Johanna Grundén

#2 - - Anonym:

Hej! Jag är en kvinna på 42 från norra Sverige som älskar att bygga päror. Jag finns på instagram som perler_by_lotta eller lottanilssone om du e nyfiken 😉. Jag hittade din blogg genom pinterest. Jag började följa dig igår och blir vansinnigt inspirerad av dina bilder. Du kan nog aldrig lägga ut för mycket pärlbilder 😉 Kram

#3 - - lottasbubbla.blogg.se:

Hej där! Jag heter Lotta & hittade din blogg igår genom pinterest. Jag finns på instagram som perler_by_lotta & lottanilssone om du e nyfiken. Kommer från norra sverige & älskar att hålla på med pärlor. Blir vansinnigt inspirerad av dina pärlbilder, så du kan nog aldrig lägga ut för många...😉😊 Kram ♡

Svar: Åh vad roligt att du tycker om det jag gör! Många kramar
Johanna Grundén