Tårta

Jag sa för några månader sedan att jag skulle visa er tårtan när jag gjort klart hela. Jag har aldrig riktigt kommit mig för att ta bilderna och visa er men här är den nu:
 
#1 - - Anonym:

WOW vad fin! Hu rlång tid tar det att göra?

#2 - - malva:

Oj glämde att skirva min adress så du kan svara! :)

Svar: Man kan svara ändå men nya blogg.se vet du!Jag vet inte riktigt hur långt tid det har tagit att göra hela tårtan eftersom jag inte gjort alla tårtbitar på en gång. Men jag skulle inte säga att det tar mer än en halvtimme att göra varje tårtbit, så ca 3 timmar för hela tårtan, och ca 5000 pärlor.
Johanna Grundén

#3 - - Matilda :

Kan du visa hur man gör tårtan?? Är jätte sugen på att göra en..
Snälla, kan du visa och förklara hur man gör??

Svar: Jag ska försöka visa så snart jag får tid! Tack för tipset :)
Johanna Grundén