Smält pärlarmband

Detta är lite samma teknik som med skålen jag visade er i förrgår. Man har pärlorna i ugnen.
 
- Sätt på ungen på 200°C
- Lätt ut pärlorna på en plåt med bakplåtspapper på.
- Sätt in pärlorna försiktigt så att de inte välter i ca 5 minuter, var på din vakt för det går fort.
- Ta ut och låt svala i 5 minuter.
- Trä på på valfritt snöre och voila! Färdigt!
 
 
#1 - - anna:

cute!!!!

Svar: Hihihih jaa jag tycker det!
Johanna Grundén

#2 - - Jenny:

gillar armband nr 2 och nr 4 :D

Svar: Mina favortier också :D
Johanna Grundén

#3 - - Julia:

Hejsan, sjukt fin blogg. Veckans blogg är nu avslutad. Kolla om det var du som vann. Och anmäl dig gärna till en ny omgång. Allt finns i samma inlägg. SPAMM ÄR TILLÅTET! Direkt länk: http://lullzz.blogg.se/2012/june/veckans-azum-6.html

#4 - - Jasmin - The dream of being famous!:

Hej hur har sommarlovet varit hittills?? :)

(detta har inte något med frågan att göra) Du kanske kommer strunta i detta nu men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg?

Har även en tävling där du kan vinne en design!  http://jaasses.webblogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-design.html#comment (direkt länk)

Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )