Bullet for my Valentine

#1 - - Virka amigurumi:

Hej! Du har fått en award av mig för din fina blogg som finns att hämta på www.crochetamigurumi.blogg.se

#2 - - Pilla:

Intressant och fin blogg :) min styvdotter och jag brukar pärla och det är jätte kul. Kul att få nya ideer och testa nya grejer :)

#3 - - Jenny:

sv: nja inte såå mycket men just nu är det mycket för jag har inte så mycket pengar..får nog tvinga mama eller nåt :P

#4 - - Fuhria & Hilda:

Naaah, gud vilken söt blogg. Du är jätteduktig!

#5 - - Fuhria & Hilda:

Givetvis får du härmas och sno rosettdesignen. ^^ Antar att jag har snott den själv. Nån gång.

#6 - - Fuhria & Hilda:

BTW: vill gärna ha mallen (bättre bild) på din Superman-logga.

#7 - - Joakim G.J:

Jag såg att du pärla och dom är jättefina! Jag pärlar oxå men jag är inte alls lika bra som du, jag pärlar Både Pacman o.s.v.. vi kunde kanske bli kompisar? BDB, SocLog: JGJohannessen. :D

#8 - - Malin:

ah vad haftigt! Jag blir jattesugen pa att lagga parlplattor nu!