Tänkte bara säga

Jag tänkte bara säga att om någon skulle vilja beställa en pärlplatta/photopearl så går det fin fint :)
Ni får självklart betala portot och materialkostnaden och lite till för arbetet. När ni säger vad ni vill ha så säger jag ett pris och precis vad som kostar vad! Om det är en photopearl så kan jag skicka en datormodell på hur den kommer se ut så att ni inte blir besvikna. Det var allt jag hade att säga, kram!
#1 - - Josefin:

Coolish!! :) Jag skulle kunna köpa något ;) i framtiden (a)

#2 - - Robin:

Sv: Tack så mycket för hjälpen :)

En till fråga bara, finns det någon risk att själva "glasunderlägget" som jag nu ska göra böjer sig direkt efter man "smält det".. Eller förblir det helt platt efter man strykt det?

#3 - - Anna:

Kan man ju tycka ;D

#4 - - Anna:

Kan man ju tycka ;D