Bara för att

Bara för att hon tigger om det, här har du!

Ska medverka i RFSL:s ungdomstidning SKEV med bilder på mina pärlplattor och förklaringar hur man gör dem så ni får gärna komma med förslag på vilka pärlplattor ni vill att jag ska ha med i tidningen!
#1 - - Mamma:

Vad roligt med tidningen. Det hade jag ingen aning om.... Jag som är lite lagom dum kan sitta här hela eftermiddagen och klicka fram och tilbaka mellan era båda "här" :).

#2 - - M i z c a:

Vad gör jag för fel när mina pärlplattor bara pajjas när jag stryker dom? Antingen smälter dom helt eller så lossnar allt så jag får kasta..

#3 - - Julia:

Men alltså du är ju bäst på pärlplattor! Jag blir så inspirerad av att läsa allt du gjort och titta på bilderna! :)



När började du lägga pärlplattor? Så som du gör nu alltså? Att du hittar på egna saker och gör olika märken. :)

#4 - - M i z c a:

Jag trodde det hade med mitt smörpapper att göra så jag bytte det, det första fastnade på plattan och gick inte att ta bort. Bättre med det nya men som sagt, smälter väldigt mkt på vissa delar.

Min första tanke var att pärlorna var för gamla, kan dom bli det?



Tror dom kommer från när min svärmor var dagmamma för sisådär 25år sen.

#5 - - M i z c a:

Har beställt http://www.kontorsmagasinet.se/nabbiparlor-5000fp-svarta-p-9370119.html härifrån, hoppas dom är bättre än dom gamla jag har!

Nästa gång köper jag dom det står hama på =)



Vartifrån beställer du dina? Är cchobby bra?

#6 - - Jenny:

Du är fin <3

Efter nyår :D

#7 - - Mizca:

Jag är nyfiken på hur du gör 3D-plattorna.. typ dina små askar och koppen du hade på din gamla header..



Kommer man kunna läsa denna artikeln med dig på nätet?