Byrå tips!


Dem är jättesöta, det vet jag att du tycker, right? :o
#1 - - Jenny:

grymt fina!

Sv: haha, kanske e för att jag köper kläder och accesoarer för mina månadspengar :P jag ska till soumi-land på lovet, sorry <3

#2 - - Johanna:

jenny: tack! <3

#3 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

svar;

vilken alex? D:

#4 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

sure.

why?

#5 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

varför undrar du ens?

#6 - - Jenny:

Sv: hihi okej :) <3

#7 - - Tiffany More:

Oj, snyggt! ;D

#8 - - Johanna:

Tiffany More: ååh tack!

#9 - - Emo:

Du gör så många fina saker med plaströrpärlor, men du kan ta konsten till en annan nivå om du böjer figurerna också. Vill du ha lite tips så titta på:

http://parlkonst.se/

#10 - - Rebecca:

Jättesnygga/fina/söta, kan jag få mallarna? Jag är 12 och har gillat att pärlplatta sen unga dar angel

#11 - - Johanna:

Rebecca: jag har inga mallar. gör de på frihand. men du får kolla på bilderna och göra likadant om du vill de.

#12 - - Emma:

Är det okej att man tar ideer av dig? :)

#13 - - Erika:

Hej! underbart duktig är du, har tittat lite här oh jag tackar för tipsen har laddat upp en sak som jag har gjort efter dig,folk har sagt att den är super fin mina kompisar har frågat var jag har hittat det jag har tipsat om din blog...!



en glad tjej!

#14 - - Johanna:

erika: ååh tack så mycket!