NYTT INLÄGG!

Nu har jag gjort massa massa pärlplattor så nu kommer massa massa bilder! :D











#1 - - Jenny:

Grymma! men johanna din ICA ser annorlunda ut en den jag tänkte göra så då kan jag ju göra den i allfall:) hihi <3

#2 - - Tingeltangel:

De är jättefina. Vad roligt att du uppdaterat...Det är många varumärken. Du borde få betalt för att du visar dem. :-)

#3 - - bitte:

Hej vill tipsa dig om min tävling med jättefina vinster

#4 - - Sandra:

Vad gör du med alla pärlplattor? :)

Sätter upp mina på stan nämligen, vore kul att få med dig! :)

#5 - - Sandra:

Sv:

men ja, sätt upp dem! :)

Många blir tyvärr nedrivna direkt, men ändå. Det är otroligt kul att se när man är påväg någonstans och så :)

#6 - - Jenny:

Sv: förlåt :( <3

#7 - - sara:

kikar in :*

Hoppas du får en fin onsdag.

allt bra idag? :)

#8 - - Linnea Orhagen:

fyfan vad imponerad jag blir! :O

helt sjukt va duktig du är!!

#9 - - Emo:

Så fina figurer du har gjort!

#10 - - Becca:

Är sjukt imponerad! Älskar också att lägga pärlplattor men har precis åter-upptäckt det så kommer garanterat kika in här fler gånger för lite inspiration!Snyggt jobbat!

#11 - - Sofie:

Vart har du köpt dina pärlor? det ser inte ut som vanliga pärlor.. dom ser mindre ut

#12 - - Nataliie:

Hej jag undra om du skulle kuna lägga up eller skika en bättre bild på coca cola pärlplattan?:) kram

#13 - - s r:

hej jätte fina blev musse å kalle .så ja tänker brodera av dom med pärlor ...om det är ok svara gärna i min gästbok om det ...god jul å gott nytt år

#14 - - s r:

hej tack för svar att ja får göra det . återkommer då ja gjort dom så får du se dom mvh spiiidi...om du vill så kan vi länka till varandras sidor så får vi fler besökare .. vad säger du om det .. nu så håller ja på med en mini-nabbi tavla med amorin ängel på å nästa är en tavla då blir det över 24.000 mini nabbi pärlor på går åt 12 plattor för å göra den ojoj...gör du nu då