Copy

Hejhej!
nu har jag hittat mina pärlplattor ett flertal gånger på andras sidor. Det är smickrande men ändå irriterande. Ni kan inte ens skicka en liten kommentar? Eller skriva att det är tagna mönster? Dålig stil! :O

sen vill jag skicka en liten extra kommentar till http://candysniffer.blogspot.com/2009/07/jag-far-snart-ta-och-fixa-till-min.html#comments
jag lyckades inte kommentera din blogg, men såg att du hade gjort många av mina plattor, en liten kommentar nästa gång skulle uppskattas.

Hoppas ingen tar illa upp, men jag är ego och vill inte att någon annan ska få berömmen för de jag har gjort xP

Ha det bra tills vidare!
#1 - - Emi:

Hej Tjejen! Sökte runt lite på nätet & såg ditt inlägg...& jag får väl be om ursäkt men faktiskt då genom en killpolare till mig...jag ville nämligen börja pilla med pärlplattor & han hade ett antal bilder på sin dator av redan färdiga plattor som han skickade till mig...sen gjorde jag bara av dem...hade tyvärr ingen aning om dig eller nått...men jag ursäktar iaf & får passa på att säga att du är skitduktig. =)



Ha en bra jul.

MVH/ Emilia

#2 - - Lisa:

Först vill jag bara säga att du e grym!

Men sen så tycker jag att om man lägger upp pärlplattorna man har gjort på sin blogg, så att alla som vill kan se dem, så får man allt räkna med att det finns folk som gör likadana alster! Okej, om man nu tar dina bilder och lägger in på sin blogg, men om man bara gör samma mönster som dig, så har man ju inte stulit dina bilder!