IDÉ KRIS

Heeeej, Jag har idé kris nu. Jag kommer inte på något att göra längre. Eller något enstaka då och då. Men inget speciellt och inget vidare roligt. Men jag tänkte att jag kunde göra en liten tävling eller något sånt kan man väl kalla det. Alla får komma med massa idéer. Och den som kommit med den bästa idén får sin pärlplatta :D SÅ SKRIV PÅ SNÄLLA JAG MÅSTE HA IDÉER FÖR ATT DET SKA BLI NÅGOT :O 
Min favorit pärlplatta
|
|
V

#1 - - Mamma:

Jag skulle gärna vilja ha en bild av dig, som ögonen ungefär. Orkar du göra det? Fast det var kanske inte det du menade. Att man skulle få önska sig en pärlplatta. Annars kan du göra en cupcake till du vet vem. Det vore inte helt mainstream. Typ. Not. Hälsningar från pinsamma mamman.

#2 - - Johanna:

du vet vem har redan fått en bravo äpple :P

men kan ju göra en cupcake oxå.

jaa det är bara så fantastiskt jobbigt att göra photopearls. men jag ska skriva ut nästa gång då blir det nog lättare.

#3 - - David:

Vad kul att du gillar min blogg!

Jag ser att du har gjort mycket fint :)

#4 - - Johanna:

Tack men jag är inte lika duktig som du precis. men hoppas kanske på att bli det endag. Men då måste jag orka göra lika stora saker som du :p

tänk vilka fördomar jag har, jag har alltid trott att du var en tjej. Men coolt att även killar gör sånthär :)

#5 - - Jenny:

Sv: ja, det är det verkligen :D även din batman här över :)

#6 - - emma:

gör en bild på någon polare?

#7 - - Johanna:

emma: fan vad jobbigt ._. måste ju lix inte vara fotografier va :O men jag kan göra typ bara frillan så man ser vem det är, kan göra dig det blir ju lätt <3

#8 - - emma:

gör som du vill

#9 - - louise:

Hej, jag håller också på med pärlplattor (:

men en ida kanske är att göra en kalleanka, eller smycken(: (dt gör jag nämligen)

as fina saker du gör! du andvänder photopearls va?

#10 - - Johanna:

louise: ååh tack så mycket! japp, photoperals är helt underbart ju :)

#11 - - Memman:

hej jag har en kompis som gillar giraffer väldigt mycket har letat efter en typ söt liten giraffbebis som man kan göra som en pärlplatta men även som broderi. så om du känner för att göra en sån så blir jag väldigt glad. :) och du är jätte duktig tycker jag. :D kramar memman