Tavelram och lite kärlek

Ville göra en tavelram av pärlor. Denna är gjord med klickmetoden. Hade lite idébrist på vad för motiv jag ville ha på bilden i tavlan så blev bara lite kärlek!
 

#1 - - Jenny:

söt!! kan du sätta in en bild i den också?

Svar: Absolut kan jag göra det :) Kan langa en bild nästa helg när jag är hemma igen!
Johanna Grundén

#2 - - anna:

cuuuute!

Svar: taaack :D
Johanna Grundén

#3 - - Ellii:

Vad söt ram! :), jag är lite sugen på att göra en egen och jag tänkte fråga lite snällt om du kanske har ett mönster på denna eller så att skicka via mail (min mailadress: [email protected]). Du är verkligen otroligt duktig på det du gör! och du inspirerade mig till att börja pärlplatta för 3år sedan.

Svar: Jag har tyvärr inget mönster utan gjorde den bara ur fantasin. Men kan visa i något senare inlägg hur man ska tänka när man gör 3D plattor!
Johanna Grundén

#4 - - Ellii:

Ok, vad synd, ja det skulle vara kul om du gjorde det :), skulle gärna vilja ha lite tips och så på vad man tänka på när man just gör 3D pärlplattor.

Svar: Ska försöka få tid att skriva ett inlägg om det :)
Johanna Grundén