FAQ!

Jag har upptäkt att många undrar samma sak.

FAQ: Var hittar du dina mönster?
Answer: Jag har inga mönster, jag gör mönsterna medans jag gör pärlplattan för det är lättast så. Man gör som man tänker i huvudet att det ska se ut. När man är klar ser man om det är bra och om det inte är det får man testa att flytta lite på pärlorna och se om det blir bättre. Ibland kan det vara pärlor som saknas, ibland kan man ha använt fel färg för att uppnå det man vill. Då är det bara att lätta till eller byta. Det är verkligen inte svårt. Jag har märkt att vissa av mina läsare verkligen vill ha en mall och bara gör pärlplattor som någon annan redan har gjort. Men testa och förverkliga dina egna idéer istället. Det är så mycket roligare att kunna visa upp sin egen pärlplatta istället för en kopia av någon annans. Det enda som kan hända är att det blir fult och då är det bara att lägga tillbaka och börja om. Hoppas det besvarar era frågor!
#1 - - Elsa:

hej, kan inte du visa lite närmare bilder på superman märket och batman märket?:) Tacksam för bilder:]