Webbdesign

Hade min första lektion i Webbdesign idag så snart ska väl designen här på bloggen bli bättre!
Förlåt för dålig uppdatering, ska försöka bli bättre. Okej!
#1 - - Cissi:

Ha en trevlig dag! =)

#2 - - Jenny:

sv: okej. men inte plus men så att man kan få åka på helger och efter klockan 19.

#3 - - Josefin:

sv: Haha gör det du ;)

#4 - - Emma :):

Hej!

Jag undrar om man kan styka photopearls pärlor?

#5 - - Johanna:

Emma: Man kan men det är inte alls hållbart. De går jättelätt sönder men om man gör mindre saker så går det någelunda bra. Större saker så är det verkligen inget jag skulle rekomendera.

#6 - - Mattis:

Emma och johanna: jag brukar stryka dem, och det brukar gå alldeles utmärkt. dock stryker jag ju inte en 30x30 platta då ^^

#7 - - Johanna:

Mattias: Jag sa ju att det funkade på mindre men inte på större grejer. Eller det funkar på större men de blir så otroligt ömtåliga att det verkligen inte är något att rekomendera

#8 - - Emma :):

okej tack för svaren :)

#9 - - Anonym:

Sv: jag köpte två par när jag var i London:p

#10 - - Jenny:

Jag köpte två par när jag var i London :p

#11 - - Anonym:

Sv: Tackar! :)))

#12 - - madde:

Tack raring!

#13 - - Amanda:

gillar din sida :) hoppas de va okej att jag länka till dig på min blogg ;D

#14 - - emma:

Ser mina ögon läskiga ut? :(

#15 - - madde:

<3

#16 - - Anonym:

Hej!

Jag kollade runt på google och hittade din blogg.

Jag undrar om du kan lägga in typ instruktioner till hur du gör dina klockor och t.ex. oreo-kakorna.

Alltså så att det blir flera lager :)

Det var allt, tack om jag får svar

#17 - - Johanna:

Svar till "Hej!

Jag kollade runt på google och hittade din blogg.

Jag undrar om du kan lägga in typ instruktioner till hur du gör dina klockor och t.ex. oreo-kakorna.

Alltså så att det blir flera lager :)

Det var allt, tack om jag får svar"



Klockorna har jag redan lagt in instruktioner på, om du har mer frågor på det så får du fråga lite mer specifikt. Oerokakorna kan jag försöka lägga upp instuktion på ikväll!



Kram Johanna