Lägenhet = mina pärlor hos mig igen!

Det var ett tag sen sist! Och jag har glömt att uppdatera er om en viktig nyhet. Jag lovade er att när jag fick tag på en lägenhet skulle mina pärlor få flytta till mig. Nu har jag min alldeles egna etta på 33 kvm och mycket riktigt. Ett litet flyttlass med pärlor har åkt till Linköping! Eller litet och litet... det blev drygt en ikeakasse med alla photopearls flaskor och andra pärlor hehe. Men nu är de på sin plats i min bokhylla så när jag får någon ledig stund från plugg och festande så ska jag skapa något nytt mästerverk! Bara det jag ville säga.
 
Ha en fortsatt trevlig vecka och hoppas att alla fått en bra start på nya terminen! :D
 
#1 - - Gissa vem :

Vilka snälla medmänniskor du har som fraktar pärlor åt dig!

Svar: Väldigt snälla!
Johanna Grundén

#2 - - Marcy:

Hej! Funderar på att börja pärla om man säger så.
Men vet inte hur riktigt. Söker o söker på nätet men fattar inte helt..
Om mallen är liten men jag vill göra en megastor platta. Hur gör jag då? lägger man till en extra rad runt alla färgerna och konturerna eller? vet inte om du förstår.. känner mig så dum..

Svar: Jag förstår precis vad du menar! Alltså det är lite svårt att svara på just det eftersom jag sällan använder mallar utan gör ur hjärnan men det du kan göra är att för varje 1 pärla i ditt mönster för du 4 stycken i en fyrkant istället. Då blir den 4 gånger så stor. Men tyvärr ganska pixlig.
Johanna Grundén

#3 - - anonym:

Marcy! På panduro finns det pärlplattor som man kan sätta ihop om du vill göra något stort!!

Svar: Jo photopearls har piggplattor som man kan sätta ihop och göra oändligt stora pärlplattor. Men tror inte det var det hon frågade efter faktiskt.
Johanna Grundén