Pärlplattebloggar

Jag tänkte samla ihop ett gäng pärlplattebloggar att länka i min blogg för att kunna inspireras. Tänker att alla tjänar på att hitta nya bloggar och ny energi. Det är bara att kommentera detta inlägg om ni vill vara med!
#1 - - anna:

jag vill!!! min blogg heter faktiskt pearlplatt.....

#2 - - Jenny:

nattkatten hade en del :) du kan ju länka kateogrin pärlplattor! hihi



http://nattkatten.blogg.se/category/parlplattor.html

#3 - - Mizca:

Ja klart jag vill vara med även om min blogg inte enbart handlar om pärlplattor .. men du kan ju i annat fall länka min kategori=)

#4 - - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Sov gott i natt :)

Önskar dig en najs onsdagsmorgon!! KRAAAM

#5 - - saga:

Allt bra? :)

#6 - - Sofia:

Har ni också sådär helt underbart väder nu? :D

#7 - - Emmy:

Hejhej, tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

#8 - - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Godnatt och sov gott!

Hoppas du får en superbra torsdag, det tänker jag ha hihi ;)



KRAAM NATTI!

#9 - - Isabelle:

Så roligt! Hur är det btw? :)