Ny förvaring

Idag bestämde jag mig för att införskaffa ny förvaring för mina pärlor. Mina gamla lådor har varit med i tre och ett halvt år och jag tyckte att de hade gjort sitt. De var dessutom fulla och det finns nya färger som inte skulle få plats. Denna har plats för 20 färger i nuläget så när min ekonomi tillåter så ska jag köpa en till likadan. Den är hur bra som helst och det får plats massor med pärlor. Lådorna är dessutom löstagbara så det är lätt att ta ut de färger man vill använda, lätt att ta upp de sista i botten på varje fack och lätt att flytta om lådorna om man köper en ny färg och vill ha pärlorna färgkordinerade som jag föredrar. Jag absolut rekommendera denna. Den enda nackdelen är att den är ganska stor och klumpig och väger en del.
 
Den heter RaacoCarry Lite och finns på Clas Ohlson.