Cupcake

Den här vill jag minnas att jag tillverkade samtidigt som lussenbullen som jag visade igår. Kanske hade någon bakfixerig. Den ser en aning konstig ut kan jag tycka, men men. Ett litet körsbär på toppen. 
 
 
 
#1 - - Julia:

FREDAG DEN 13!
Min otur var att magen sprack..
Har du fått nån otur?
Kram!

#2 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

så söt :D

Svar: Tack så mycket! Tycker själv att den ser en aning knasig ut men kanske rätt söt ändå.
Johanna Grundén

#3 - - Annika:

Fin blogg :)

Svar: Tack!
Johanna Grundén

#4 - - Julia:

Hej, snygg blogg! Nu har en tävling dykt upp på bloggen där du kan vinna valfritt klädesplagg eller smycke. Allt du behöver göra är att länka det du vill ha i en komentar. OBS SPAMM ÄR TILLÅTET Direkt länk: http://lullzz.blogg.se/2012/august/tavling-valfritt-klaesplagg-eller-smycke.html#comment

#5 - - Ellii:

Hej :), jag älskar din blogg :), den är så awesome :), det var du som gav mig inspiration till att börja pärlplatta :), tack för det! :). Jag tycker att du borde lägga upp en närmare bild på kaffekoppen och kakorna du har gjort :) och lägg gärna upp några andra av dina pärlplattor också det vore kul :).

Svar: Åh vad roligt att höra!Jag ska försöka komma ihåg det när jag kommer hem till min mamma där alla mina pärlplattor är!

Tack för tipsen!
Johanna Grundén

#6 - - aliengirl ^w^:

Vad cool, det så roligt att göra pärlplattor!
Det finns pärlplattor att beställa i min webshop, både stora och små. :)

#7 - - Sandra Leone:

Åh men så söt

Svar: Nej men tack! :D
Johanna Grundén