Hjärtformad piggplatta för hama mini

Jag har länge velat ha en rund piggplatta för hama mini men så vitt jag vet så har hama inte skapat någon sådan ännu. En lång period har bara den fyrkantiga plattan funnits men när jag på lovet skulle köpa nya pärlor hittade jag denna söta hjärtform och köpte på direkten. Det är även med den som jag gjort halsbandet i det förra inlägget.

Uppmaning till alla: om ni ser en rund hama mini piggplatta, let me know!



#1 - - Elis:

Hej!

Nu kanske du redan har hittta en rund pärlplatta, men jag var på Panduro idag och jag hittade både en rund platta som inte var Hama (som jag köpte, den kostade bara 16 spänn) och en lite mindre som var Hamas egna. Den kom i ett set med en vanlig rund pärlplatta och någon platta utan piggar, tror jag, med med sarg istället och lite pärlor. Jag tittade inte så noga vad den kostade, men det finns i alla fall :)

#2 - - Johanna:

Svar Elis:

Jag ska kolla upp det! Tack :)