Jag kan koda, l i t e i a l l a f a l l

Jag har kodat en hemsida åt morfar, eller snarare koloniträdgårdföreningen som han är med i.
Check it out, den behöver alla besökare som den kan få!   http://www.lupinen.se
#1 - - EmmA:

När jag googlade ordet så kom det bara upp small :(

Och tack sötiii :D

#2 - - Sanna:

Hejsan , såg på google att du hade pärlat Bullet for my valentine , sjukt snyggt! Men hade du kunnat fota en bättre bild så man ser pärlorna? , vill också göra en sån men ser inte pärlorna på bilden så bra. :P

#3 - - Anna:

sv: pasta räknas nääästan, men ändå inte :)

#4 - - Anna:

sv: tack johanna! :D

#5 - - Jenny:

sv: jag sparar mina studiebidrag typ och sen jobbade jag faktiskt precis innan vi akte till USA. :)

#6 - - Elsa:

Hej! Jag undrar, vart får du alla mallar ifrån? Eller gör du bara allt själv?:] Om du hittar mallar på internet kan inte du länka isåfall?:D