Framtiden

Jag tror vi har kommit ikapp framtiden. Jag minns för några år sedan när der skrevs om att de skulle fixa så att man lunde ringa på planet. Nu har något bättre inträffat. Norwegian free internet access. Unbeliveble! Sitter alltså på planet påväg till Rom. Har trådlöst internet och en iPad. Underbart! Det var allt för nu, hörs när jag kommer hem. Kramar Johanna
#1 - - Anna:

wowowowowowow!!! va koolt O:

#2 - - Felicia:

:) Nice!

#3 - - Anna:

födelsemärken o:

#4 - - Jenny:

sv: nej jag tänker inte åka dit själv.

#5 - - Jenny:

sv: nej jag tänker inte åka dit själv.

#6 - - Jenny:

sv: juste! jo den är också bra..haha tuffa tvillingar xD

#7 - - Jenny:

sv: ja typ en kanyl!

#8 - - Anna:

Sv: Tack, johannagosis!

Du har inte tid att gå en prommis idag eller nåt?

#9 - - Jenny:

hahahhhahahha

http://emzol.blogg.se/2011/may/insperation-lilagult.html

#10 - - Anna:

pacman är :v!

#11 - - Anna:

sv: Jaaa, omnomnom!

#12 - - Anna:

Sv: Hihihihi, woooh. tack :))

#13 - - Anna:

sv: Ja, det har jag!!!!! : D

tackziii!

#14 - - Anna:

Sv: det kommer, det kommer!! klockan var 01 när jag laddade in bilderna så jag hann inte blogga så mycket då innan jag somnade :((

#15 - - Anna:

Du ser typ råsad ut :((

#16 - - Jenny:

Sv: tack fina du <3

Simkortet är fast i 3Gn, varken jag eller telenor kunde få ut det. Därför förlängde vi abbonemanget och uppgraderade på samma gång telefonen! :)



ps. vi måste ses