F o t o g r a f i s k a m u s é e t

#1 - - Mamma:

Jättefin!

#2 - - Anna:

SV: Hihi!

Danmark!!!!! "The Danish internet Awards" o:

#3 - - Anna:

sv: Han vann två priser!!!

#4 - - Alexandra Jau:

Älskar den med fotografisk museet. Riktigt bra gjord.



Jag pärlar ganska mycket och helst i 3D...det är lite svårt att förklara men kolla in min blogg eller pärlplattealbumet på



http://lwordish.bilddagboken.se/p/dayview.html?albumid=183931



Tror du kommer tycka om det ;)

#5 - - iiiiiiiiiiiiiiii:

hej var hittar du beskrivningar till pärlplattor??????



eller gör du dom på fri hand?:D

#6 - - Johanna:

Svar till iiiiiiiiiii:



Nej jag har inga mallar utan för helt på egen hand. Det händer att jag hittar fina pärlplattor som andra har gjort och gör likadant men då skriver jag det. Om du vill ha inspiration eller "mallar" dvs andra pärlplattor så kan jag tipsa att bildgoogla orden hama beads och perler beads. Då kommer det upp massor av fina bilder!

#7 - - mathilda:

kul med en pärlplattsblogg!

bli dagens blogg http://www.nattstad.se/mwathilda