Projekt dockskåp

Detta är vad jag kallar projekt dockskåp. Mitt lilla dockskåp är en hylla i min bokhylla/byrå. Den fylls ständigt på med nya möbler och småsaker. Jag tycker det är ganska vackert faktiskt, eller vad säger ni?

 


#1 - - Jenny:

very cute!

#2 - - Josefin:

OMG! Cöööte

#3 - - Marie:

Väldigt fint! =)



Kommer det tapeter? hihi

#4 - - Rebecca:

Så gulliiiigt :O<3

#5 - - Pilla:

Coolt.. :)

#6 - - Pilla:

Hur sätter du ihop dem på högen? Jag hade tänkt göra nån ask av pärlor men aldrig fattat hur man sätter fast dem på högen.. som du gjorde med kylskåp, soffan och sängen.. Har du nån tips till mig kanske?

#7 - - Emelie:

shit, jag hade precis den där tanken för länge sedan men har aldrig hunnit utföra den! nu hann ju du före, inte lika kul då x) men SKITSNYGGT! :D

#8 - - Johanna:

Emelie: haha oj förlåt xD MEN TACK!

#9 - - Emo:

Fina detaljer. Visst är det roligt med dockskåpsmöbler. Jag har två dockskåp i den skalan. de är möblerade med massor av möbler av plaströrpärlor, även utemöbler och grejor till "dockbarnen" Till dockor av Sindy- (Barbie-)storlek har jag bara några rum färdigmöblerade.