Prenumeranter

Nu har jag 13 prenumeranter vilket jag är jätteglad för! Men 13 alltså, det låter ju inte så himla bra, otur ni vet. 14 låter ju mycket bättre ;D Så en prenumerant till skulle inte sitta helt fel. Vänta vi säger såhär. Sen 14e prenumeranten får en stor länk i ett eget inlägg! Så prenumerara på! Och tänk på att skriva en kommentar och berätta att ni är den 14e!
#1 - - eMMA:

Alltså. Egentligen så har du 14 stycken. Jag läser! Prenumererar gör jag dock inte :)

#2 - - Linda:

Om jag redan inte hade prenumererat på din blogg så skulle jag sett till att bli din 14:de prenumeranten.. Fast då skulle du ju haft 12, och jag skulle blitt den 13:de, så det går ju inte heller. ;( huehue! Haha! Superkul att se alla olika pärlplattor du gör iaf. :)

#3 - - Therese:

Efter att ha legat i länklistan ett tag så lägger jag till dig! Hoppas på att få se många snygga pärlplattor nu i framtiden:)