Jag tycker det är synd

När jag inte har något bättre för mig så brukar jag roa mig med att kolla igenom mina mail från susnet dvs länkar till alla ställen folk har hittat min blogg och även vilka sidor i min blogg de har läst. I nästan varje mail så har något IP-nummer kollat igenom hela min blogg dvs alla olika månader. Och ändå får jag väldigt få kommentater. Jag tycker det är synd. Så detta är till alla er, om ni orkar lägga er tid på att kolla igenom hela bloggen kan ni lägga en minut till på att skriva något vad ni tyckte eller liknande.

Det var bara det jag hade att säga just nu. Ha en fortsatt trevlig lördagnatt!
#1 - - trixa:

Hej! :)

Hittade precis din blogg och jag tycker den är bra.

Man får mycket inspiration till vad man själv kan lägga för olika pärlplattor!

Fortsätt så :)



kram.

#2 - - Johanna:

trixa: tack så jättemycket för dina åsikter och för att du tog din tid att kommentera! Det uppskattas :)

#3 - - EBBA:

#4 - - EBBA:

Oj, det råkade bli något fel där ;)



Jag tänkte bara säga att jag har kollat igenom hela ditt arkiv och jag är väldans facinerad av hur kreativ du är när det gäller pärlplattor! Jag tackar jättemycket för inspirationen och tycker det är mycket kul att se dina nya kreationer. Kram kram

#5 - - Mia:

Jag är en av dom som kollat igenom din blogg månad för månad, och du är ju helt suverän! Väldigt inspirerande! Tackar för det!

/M

#6 - - Johanna:

Mia: Tack så mycket!

#7 - - Marre:

Upptäckte din blogg idag, Bra jobbat! Väldigt bra, man får inspiration liksom:P=) O jag gillar designen, spec färgen! Aahh:D

#8 - - Johanna:

Marre: ååh dubbelttack! Designen är ju väldigt simpel :P Har ju bara tagit en som redan finns och ändrat headern :)