STOLT!

Jag är riktigt stolt att jag lyckats arbeta mig upp på google. Nu är jag tvåa efter wikipedia, sökning pärlplatta. Jag ska försöka bli mer aktiv om ni lovar att bli mer aktiva kommenterare! Puss (:

http://www.google.se/search?hl=sv&source=hp&q=p%C3%A4rlplatta&meta=&rlz=1R2RNWN_svSE328&aq=f&oq=

#1 - - TAKAI:

svar;

jaajmensan! :D

varför kom du inte fram då? :<

#2 - - Jenny:

jag är först om man söker "nattkatten" xD

#3 - - TAKAI:

svar;

kappahl.

#4 - - Räbäcca:

Kommentera, pärlplatta pärlplatta pärlplatta , nöjd, du, snälla jag tillverkar typ 10 små elr 3 stora i veckan kom igen a)) snälla, du inspirerar mig, även om jag inte härmar dig tänker jag "ahha" ett ägg, hmm jag kan göra en omelett, det lär ju vara lätt som en plätt, ett ägg... TYP xD

#5 - - Johanna:

räbäcca: whut? xD jag fatta ingenting av det du just skrev