QP cheese + Mtv

Japp inte mycket mer att göra än pärlplattor när man är sjuk.
Jag börjar bli irriterad på att det är någon från gävle som kollar min blogg hela tiden men inte kommenterar, vem är du?! Och vem är min tredje prenumerant?


#1 - - Ingen:

#2 - - Ingen...:

Hoppsan, jag halkade på tangenterna... Jag är här och tjuvkikar när det är tråkigt på kontoret. Men jag är inte från Gävle.... Hoppas du mår bättre snart. Kram.

#3 - - Johanna:

Ingen: du är ju inte min tredje prenumerat heller?

#4 - - Ingen...:

#5 - - Ingen...:

Ooops! Halkade igen. Det är besvärligt väder idag... Nu lyckades jag hitta mitt lösenord så jag blev din fjärde prenumerant.

#6 - - Wixen:

Jag är din tredje prenumerant :b <3

#7 - - Johanna:

Wixen: Aha tack då vet jag :) <3

#8 - - Zanshine:

omg jag vill ha T_T<3 asså fan vad duktii du är johannis :D Du är verkligen duktii!! Dem här är ju ascoola ju!

#9 - - Johanna:

Zanshine: haha tackar sötaste sandra <3

du kan få något :D du ska få din svampis ju :) <3