METALTOWN '09

Denhär har inte med pärlplattor att göra men jag måste framföra att jag vill MEGA-SUPER-DUPER-BAOTA-GALET-MEGA-JÄTTE-JÄTTE-JÄTTE-MEGA gärna åka till metaltown i sommar :O
Artister:
- Bring Me The Horizon
- Dead by April
- Trivium
- Slipknot
- Marilyn Manson
- Disturbed
- Dir en Grey
- Opeth
- Children of Bodoom
- All That Remains
- Pain
- Bullet ( nej inte Bullet For My Valentine om det är någon som tror det)
- Volbeat
- Mustasch
- Dragonforce

Sen kommer ju lite fler men det är inget jag är intresserad av att se. Men GAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAGVILLJAGVILLJAGVILL. Jag se till att vara en duktig flicka och göra mina läxor så kanske mina chanser ökar (a)
Och mamma om du inte förstår det så är minst 5 av de ovanstående banden mycket kända och det vore megacoolt att ha sätt dem :) så nu vet du det också.
#1 - - Mamma:

Hmmm. Varför får jag en känsla av att detta inlägg riktar sig särskilt till mig?

#2 - - Johanna:

Mamma: det var inte bara tänkt till dig, men lite kanske :o men men, alla kanske vill veta att jag vill dit :O japp så är det nog.

#3 - - Rebecca:

Heheh, :Å