BYRÅN

Den är underbart vacker, faktiskt det vackraste ni någonsin sett. Ca 5000 pärlor. Tillverkad på Gotland med bästa vän Anna. Tog totalt ca 6-8 timmar. Samarbete <3
#1 - - Anna Snigelsson:

Hej, hallå!

Jag är ordföranden i PMS-Pärlplattans Malmösällskap, och vi ska ha en installation på Möllevångsfestivalen i Malmö.

Vi har inspirerats en hel del av dina fantastiska pärlkreationer. Jag undrar därför om vi skulle kunna få använda några av dina bilder till vårt galleri.

Ditt namn och adressen till din blogg kommer att finnas med....om du vill det förstås.



Skickar med länkarna till vår grupp och beskrivningen av vår installation.

http://www.facebook.com/event.php?eid=104452103643&ref=mf



http://www.facebook.com/group.php?gid=8890491081&ref=ts



Kärlek

//Snigel

#2 - - Pysselninjan:

Helt otroligt! :D

Jag är inte alls bra på att göra saker i 3D...men men, jag har kul ändå ;D



Hoppas få se fler häftiga kreationer!

<3

Pysselninjan

http://pysselninja.blogspot.com

#3 - - Mia:

Kan du inte lägga ut fler bilder på det du pärlat? Såg massa fina & häftiga saker från kortet där de ligger på mattan.

#4 - - johanna:

mia: jo men det mesta som ligger på mattan har jag lagt ut, de som inte ligger ute är jag inte så nöjd med troligen.

#5 - - Pärlan:

Snyggt!

#6 - - Mia:

Åå jag som tyckte att ALLT såg så fint ut. Blir så imponerad!!!

#7 - - Malin:

Oh lord! Denna var as cool!

Gör själv massor med pärlplattor och måste säga att det är en smart idé att starta en blogg om det! :D

#8 - - Ändie:

Höhöh fan vad cool, du är ju jätteduktig, jag brukar oxå göra pärlplattor fast inte lika avancerade :3