PEARLPLATT CREW

#1 - - Jenny:

Sv: jo att stryka den, fyfan vad jobbigt och undrar hur dom gjorde det!

#2 - - Zan:

En till awsome pearlplatta!

Jag vill också kunna D:

#3 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

svar;

haha, den kirrade jag för inte så länge sen asu <3

men jag gillar inte lady gaga, tycker att hon är rena overkillen asu :<<<<

#4 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

svar;

den kommer ifrån kappahl :D, haha.

btw, du är inte sugen på en ny bloggdesign, hihi? :>

#5 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

svar;

ahaha, nej, ddet gör jag inte :<

annars är det ju ingen idé att starta ett företag? :<

#6 - - Jenny:

Sv: hehe okej, elelr åva..fast jag har inte varit där men alla säger ju att det också är sjukt stort!



men jag gillar teg :)

#7 - - Jenny:

ok

#8 - - Malin:

Hej tänkte bara höra vart har du köpt dina pärlor som du använder? :D tacksam för svar

#9 - - Johanna:

Sv malin; panduro, finns även på br men inte alls lika stort utbud. märket är hama och priser är ca 15 kr/ påse á 1000 pärlor.

#10 - - Alexandra♥:

fin blogg :)